Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Prosty kurs copywritingu dla instytucji kultury

Akademia Kadr Kultury Regionalnego Instytutu Kultury w Katowicach zaprasza na „Prosty kurs copywritingu dla instytucji kultury”, który odbędzie się 21 marca 2017 roku (wtorek) w godzinach 9:00 – 16:00 w sali szkoleniowej Centrum Organizacji Pozarządowych, ul. Kopernika 14. Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników sektora kultury oraz wszystkich zainteresowanych tematyką.

Co będą Państwo wiedzieli po spotkaniu?
- czym jest brief, jak go pisać i jak umiejętnie określać swoje cele marketingowe?
- jak skutecznie pisać mailing przedstawiający Waszą osobę oraz ofertę?
- czym jest storytelling i jak używać go w opisie oferty oraz własnej osoby?
- jak działa AIDA i jak pisać ofertę w oparciu o tą metodę?
- jak posługiwać się językiem korzyści w opisywaniu oferty na stronie www?

Nasze spotkanie będzie miało jasny cel: dać Państwu narzędzia do codziennej pracy, czyli nauczyć skutecznego prezentowania oferty kulturalnej swojej instytucji.

Program:
1. Wstęp (15 minut)
- czym jest copywriting?
- podstawowe pojęcia
2. Brief – czyli jak go czytać i jak go pisać? (30 minut)
- brief, czyli podstawowy dokument potrzebny do napisania skutecznego tekstu – co należy wiedzieć i czego należy wymagać
- jak stworzyć profesjonalny brief?
- jak czytać brief i jak go interpretować?
- ćwiczenia
3. Jak pisać (np. mailing / artykuł / blog-post), aby inni chcieli czytać? (45 minut)
- podstawy UX copywritingu (śródtytuły, język, skrótowość)
- podstawowe informacje dot. Długości i układu materiałów
- kilka prostych copywriterskich trików, jak pisać szybko
- sposoby na chwytliwy tytuł / nagłówek
- ćwiczenia
4. Storytelling, czyli jak umiejętnie opowiadać historie (45 minut)
- dlaczego przydaje się w instytucjach kulturalnych?
- czym dokładnie jest?
- z czego składa się dobre „story”?
- ćwiczenia
5. Call To Action, czyli jak sprawić, aby inni zrobili to, co chcemy (30 minut)
- jakie CTA działa? I dlaczego nikt nie klika w „kliknij”
- jakie są najnowsze trendy i w co ludzie dzisiaj „klikają”?
- ćwiczenia
6. AIDA – czyli jak pisać teksty (ulotka, reklama), które działają? (45 minut)
- czym jest AIDA – na przykładach
- jak działa AIDA
- jak stosować AIDĘ do opisywania produktów lub usług
- jak stosować AIDĘ do plakatów, billboardów, ulotek?
- ćwiczenia
7. Język korzyści, czyli jak zmienić informację, w propozycję? (30 minut)
- czym jest język korzyści na przykładach?
- jak zamieniać informacje w obietnice?
- proste copywriterskie triki
- ćwiczenia 
8. Content marketing, czyli jak sprzedawać bez sprzedawania? (45 minut)
- czym jest, z czego się składa?
- nowy model komunikacji, czyli jak dać się znaleźć?
- personalizacja, czyli jak pisać do ludzi, a nie do widowni?
- czym jest Inbound marketing i jak go wykorzystać dla dobra firmy?
- ćwiczenia

Prowadząca: Agnieszka Starzyńska - copywriter z 11. letnim doświadczeniem, doktorantka w Instytucie Języka Polskiego PAN, gdzie zajmuje się badaniem języka reklamy i wykładowca na Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Uniwersytecie Jagiellońskim. Od kilku lat łączy praktykę marketingową z pracą naukową w tym samym kierunku. Agnieszka w 2008 roku reprezentowała Polskę podczas Cannes Lions w ramach Young Creatives, w 2011 została Copywriterem Roku, a za swoją pracę w 2011, 2012 i 2016 otrzymała nagrody Klubu Twórców Reklamy. Pracowała dla takich agencji jak DDB i VML.

Koszt szkolenia: 249 zł netto*+VAT (po zakończeniu szkolenia, na podstawie faktury VAT). Dla drugiej i kolejnych osób z tej samej instytucji udzielany jest rabat w wysokości 10%.
Warunkiem zgłoszenia jest uzupełnienie i przesłanie karty zgłoszeniowej (KARTA DO POBRANIA).
Zgłoszenia proszę nadsyłać mailowo na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Koordynator szkolenia: Katarzyna, Jeruszka tel. 32/ 201 77 78
Liczba miejsc ograniczona!
Decyduje kolejność nadsyłania zgłoszeń, które przyjmujemy do dnia 17.03.2017

Fotografia: A. Birkan ÇAGHAN [CC BY 2.0]


RIK Facebook

Rozmiar czcionki

A- A A+
loader

Wybrane z naszej galerii

Wernisaż wystaw...
Image Detail Image Download
Szkolenie emocj...
Image Detail Image Download
Wernisaż wystaw...
Image Detail Image Download
Szkolenie Budow...
Image Detail Image Download

Wybrane z naszego kanału Youtube: ROKKatowice

Loading Player...
Oglądasz:
Loading...
Playlist: